Een beetje vertraging☀️

12 augustus 2019 - Siem Reap, Cambodja

Lieve allemaal,

Afgelopen week was bijzonder en mooi! We hebben heel veel gezien en gedaan.

De verhalen hebben een beetje vertraging opgelopen, maar ze komen er aan!😊🙈

Wij vliegen om 16.00 uur Cambodjaanse tijd naar Singapore en vliegen daarna verder naar Amsterdam.

Het was een fantastische reis!

Nilo & Lianne

1. Hetty:
    12 augustus 2019
    Geweldig dat jullie zo’n mooie vakantie hebben gehad. De verhalen horen we graag en we wensen jullie een goede reis terug. Lieve groet Hans en Hetty.
  2. Hans boes:
    And now the end is near, you face the final curtain.
    Deze schitterende reis wil je nooit meer vergeten, sla hem daarom goed op in je hoofd en in je hart.
    Voorspoedige vlucht naar Amsterdam en een behouden thuiskomst.
  3. Jan en Jolanda:
    12 augustus 2019
    We zijn heel benieuwd naar alle verhalen en foto's van deze bijzondere reis. Jullie zullen deze zeker nooit vergeten! See you both in Amsterdam.
  4. Suus:
    Geweldige reis gehad dus! Wij zijn ook erg benieuwd naar alle verhalen en foto's :-D