Van Amsterdam naar Hanoi✈️

23 juli 2019 - Hanoi, Vietnam

‘s Morgens hebben we Ingecheckt op Schiphol en na twaalf uur zijn we veilig geland in Singapore. De vlucht ging erg goed. We hadden stoelen op de laatste rij in het vliegtuig en konden de stoelen daardoor lekker achteruit zetten🤗 Ook kwamen de stewardessen steeds langs om te vragen of je wat wilde eten of drinken. De uren vlogen om!

In Singapore moesten we even wachten voor we verder konden vliegen naar Hanoi. Hier moesten we na alle uren in de lucht even door halen, maar daarna konden we toch nog even slapen😴

En toen waren we in Vietnam!

De koffers werden verzameld en we werden met de bus naar ons hotel gebracht. Na het opfrissen zijn we de straten door gelopen om iets te gaan eten. Wat een verkeer! Het lijkt alsof iedereen zomaar wat doet, maar er wordt tegelijkertijd goed rekening gehouden met voetgangers. Je kunt hier op elk punt de straat of kruising oversteken zolang je maar op een tempo door blijft lopen. Je moet daarbij geen oogcontact maken en zeker niet stoppen..