De rijstvelden in Mai Chau

25 juli 2019 - Mai Chau, Vietnam

Na het ontbijt kwamen we na een reis van 4 uur door de bergen aan in Mai Chau.

Zowel onderweg als in Mai Chau was de omgeving prachtig!🏞

We hebben een drankje gedronken in de Sunset-bar en konden ondanks de wolken genieten van het uitzicht. 🍻

Toen iedereen zich had opgefrist zijn we met de gids gaan fietsen tussen de rijstvelden en dorpjes door. ☀️

Terug in het hotel hebben we even gefacetimed met Maud en Jeroen en daarna kregen we een lekkere Vietnamese maaltijd (met patat!!!) en hebben we de verjaardag van Ad gevierd.

Morgen kunnen we uitslapen en willen we nog even naar een marktje fietsen voor we hier weer vertrekken.

Nilo & Lianne

1. Jan en Jolanda:
    26 juli 2019
    Wat leuk om zo jullie reis ook een beetje mee te beleven.
  2. Suus:
    Mooi dat je zo tussen de rijstvelden door kunt fietsen. En de foto's van de vorige keer zijn inmiddels ook binnengekomen ;-) Prachtig hoor!
  3. Hetty:
    26 juli 2019
    Het ziet er prachtig uit. Leuk om jullie te volgen en maak samen mooie momenten en fijne herinneringen. 😘